Τι γίνεται αν δε μου αρέσει το προϊόν που παρήγγειλα και παρέλαβα?
Εάν για κάποιο λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι από τα είδη που παραλάβατε, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής τους.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Το προϊόν θα πρέπει να έχει όλα τα ταμπελάκια του ,να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
Θα πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το δελτίο αποστολής κλπ.
Προϊόντα εποχιακά και προϊόντα προσφοράς δεν γίνονται δεκτά.
Διαδικασία
Απλά επικοινωνήστε μαζί μας, για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, και για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
Έπειτα, συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με ΕΛΤΑ courier με χρέωση παραλήπτη, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε με δική σας χρέωση ή τα ΕΛΤΑ courier με την επιβάρυνση του κόστους επιστροφής όπως παρακάτω.
Ποιο είναι το κόστος επιστροφής προϊόντων?
Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.
Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.
Πόσο καιρό θα πάρει η επιστροφή των χρημάτων μου?
Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας